Hoe word ik lid?

Vul het online-inschrijfformulier in of vul een inschrijfformulier in bij de badmeester.

 

Hoe kom ik aan een ledenpasje?

Als je het inschrijfformulier hebt ingevuld, krijg je binnen 3 dagen een mail dat je pasje klaar ligt bij de badmeester bij het zwembad. Als je eerder wilt gaan zwemmen, print je de bevestigingsmail uit en krijg je bij de badmeester een tijdelijk pasje. Als je het formulier bij de badmeester hebt ingevuld, krijg je ook een tijdelijk pasje. Zodra je eigen pasje klaar is, krijg je een mail waarin staat wanneer je je eigen pasje bij de badmeester kunt omruilen tegen inlevering van je tijdelijk pasje.

 

Er staat geen foto op het pasje, hoe verloopt de controle?

Leden moeten via de website een recente foto uploaden via de knop Inloggen. Aan de entree wordt het pasjes gescand en dan is de foto zichtbaar.

 

Hoe zeg ik op?

Leden kunnen ieder jaar opzeggen voor 1 december en dan geldt dit voor het volgende seizoen. Mail naar: ledenadministratie@zwembadgeulle.nl

 

Eindigt mijn abonnement ieder jaar automatisch?

Nee, je lidmaatschap loopt door tot dat je zelf opzegt.

 

Hoe moet ik betalen?

De betaling verloopt via een automatische incasso.

 

Waarom moeten leden meewerken?

Alle leden zijn lid van een vereniging en ze zijn op die manier voor een deel eigenaar van het zwembad. De vereniging krijgt geen steun van de gemeente, niet in natura en niet financieel en daarom moeten de leden zelf de werkzaamheden uitvoeren.

 

Hoe vaak moet ik meewerken?

Per gezin moet 1 persoon 1 x 3 uurtjes mee werken. Er kan gekozen worden voor de ledenpassen te controleren aan de entree, of in het voorjaar of najaar klussen tijdens de klusdagen. Meer dagen mee werken mag altijd.

 

Moeten kinderen die alleen lid zijn ook meewerken?

Ja. Kinderen mogen vanaf 13 jaar zelfstandig lid zijn en moeten dan ook meewerken. De ouders kunnen er voor kiezen om dit op zich te nemen i.p.v hun kind(eren).

 

Hoe moet ik mijzelf inplannen?

Op onze website log je in met je lidnummer en geboorte datum bij de knop Inloggen.

 

Wat moet ik doen als ik verhinderd ben?

Dit telefonisch melden bij de badmeester en dit mailen naar: ledenadministratie@zwembadgeulle.nl

Je moet je dan weer opnieuw inplannen.

 

Wat moet ik doen als het slecht weer is?

In principe moet je altijd naar het zwembad komen. Bij twijfel bel je het zwembad. Als het antwoordapparaat aan staat, is het zwembad gesloten. Je hoeft je dan niet alsnog in te plannen voor een ander dagdeel, dit mag overigens wel.

 

Wat te doen als ik niet aan mijn meewerkverplichting kan of wil voldoen?

Leden kunnen dit afkopen voor € 30 per jaar per gezin. Log in op onze website bij de knop Inloggen en betaal via iDeal.

 

Mag iedereen binnen komen?

Nee, wij zijn een vereniging en alleen leden met een pasje hebben toegang.

 

Mogen leden een introducé meenemen?

Ja, dat mag. Aan de entree kunnen ze een dagkaart kopen voor € 7,50 per persoon. Via de website kunnen leden de dagkaarten goedkoper aankopen bij de knop Inloggen.

 

Hoe lang zijn de dagkaarten die via de website gekocht zijn geldig?

Ze zijn éénmalig te gebruiken en ze zijn geldig totdat ze gescand zijn aan de entree.

 

Wat moet ik doen als ik mijn pasje kwijt ben?

Mail dit naar: ledenadministratie@zwembadgeulle.nl Je krijgt dan via de e-mail bericht wanneer je het nieuwe pasje kunt afhalen bij de badmeester. De kosten hiervoor zijn € 5 per pasje.

 

Hoe moet ik een wijziging doorgeven?

Wijziging van adres, telefoonnummer of mailadres kunnen leden zelf wijzigen op de website bij de knop Inloggen. Wijziging van IBAN-nummer wordt door gegeven door te mailen naar: ledenadministratie@zwembadgeulle.nl