Hoe word ik lid?
Ga naar de pagina Inschrijven om je aan te melden als lid van Zwembad Geulle.

Wat kost een lidmaatschap?
Voor € 44,- per persoon kun je een seizoen lid worden van Zwembad Geulle.        Kinderen tot en met 3 jaar hebben gratis toegang.

Kinderen vanaf 4 jaar betalen ook € 44,- per seizoen. Als je in het kalenderjaar 4 jaar wordt (ongeacht wanneer dit is), betaal je het volledige lidmaatschap als vierjarige.

Vanaf 4 jaar kunnen kinderen zelfstandig lid worden van het zwembad.

Van af welke leeftijd mogen kinderen zonder toezicht naar het zwembad komen?
Kinderen tot 10 jaar moeten altijd onder toezicht van een volwassen staan als ze aanwezig zijn op het zwembad.

Hoe kom ik aan een ledenpasje?
Als je je hebt ingeschreven via onze website, sturen we je lidmaatschapspasje met alle info over het reilen en zeilen op het zwembad met de post op.

Er staat geen foto op het pasje, hoe verloopt de controle?
Leden moeten via de website een recente foto uploaden via het portal van onze website. Aan de entree wordt het pasjes gescand en dan is de foto zichtbaar.

Hoe zeg ik op?
Leden kunnen ieder jaar opzeggen voor 1 december en dan geldt dit voor het volgende seizoen. In het seizoen kan dus niet opgezegd worden.
Opzeggen? Mail naar: ledenadministratie@zwembadgeulle.nl

Eindigt mijn abonnement ieder jaar automatisch?
Nee, je lidmaatschap loopt door tot dat je zelf opzegt.

Hoe moet ik betalen?
De betaling verloopt via een automatische incasso.

Waarom hebben leden een lidmaatschapsverplichting?
Alle leden zijn lid van een vereniging en ze zijn op die manier voor een deel eigenaar van het zwembad.
De vereniging krijgt geen steun van de gemeente, niet in natura en niet financieel en daarom moeten alle leden vanaf 18 jaar en ouder zelf alle werkzaamheden uitvoeren (mee klussen of entreedienst bemannen) die nodig zijn voor het beheren van het zwembad.

Wat houdt de lidmaatschapsverplichting precies in?
Ieder lid vanaf 18 jaar en ouder dient 1 x per twee jaar 3 uurtjes een taak te volbrengen. Er kan gekozen worden voor de ledenpassen te controleren aan de entree (entreedienst), of in het voorjaar of najaar klussen tijdens de collectieve klusdagen of individueel tijdens de dagen dat we open zijn. Meer dagen meewerken mag natuurlijk altijd!

Vanaf welke leeftijd kun je lid worden?
Vanaf 4 jaar kun je zelfstandig lid worden van het zwembad.

Moeten kinderen die alleen lid zijn ook voldoen aan de lidmaatschapsverplichting?
Nee. Kinderen tot en met 17 jaar zijn vrijgesteld van de verplichting.

Hoe moet ik mezelf inplannen?
Op onze website log je in met je lidnummer en geboortedatum bij de knop Inloggen.

Wat moet ik doen als ik verhinderd ben?
Dit telefonisch melden bij de toezichthouder en dit mailen naar: meewerkverplichting@zwembadgeulle.nl

Je moet je weer opnieuw inplannen.

Wat moet ik doen als het slecht weer is en ik sta ingepland of ik word door Zwembad Geulle afgebeld omdat het zwembad niet open gaat?
In principe moet je altijd naar het zwembad komen. Bij twijfel bel je het zwembad. Als het antwoordapparaat aan staat, is het zwembad gesloten.

Je hoeft je niet opnieuw in te plannen voor een ander dagdeel als wij besluiten dat het zwembad dicht is.

Wat te doen als ik niet aan mijn lidmaatschapsverplichting kan of wil voldoen?
Leden kunnen hun lidmaatschapsverplichting afkopen voor € 40,00 per jaar per persoon vanaf 18 jaar via het het portal van onze website. Je betaalt er via iDeal.
Als je aan het eind van het seizoen niet voldaan hebt, dan wordt dit bedrag in rekening gebracht.

Mag iedereen binnen komen?
Nee, wij zijn een vereniging en alleen leden met een pasje hebben toegang.

Mogen leden een introducé meenemen?
Ja, leden van zwembad Geulle kunnen online via het portal van onze website een kaartje voor introducés kopen.
De kaarten kosten € 7,50 per introducé vanaf 13 jaar, kinderen tot en met 12 jaar betalen € 5,50, ook betaal je per transactie € 0,50.

Hoe lang zijn de introducékaarten die via de website gekocht zijn geldig?
Ze zijn éénmalig te gebruiken en ze zijn geldig totdat ze gescand zijn aan de entree.

Zijn huisdieren toegelaten?
Nee, huisdieren zijn in ons zwembad niet welkom.

Wat moet ik doen als ik mijn pasje kwijt ben?
Mail dit naar: ledenadministratie@zwembadgeulle.nl Je krijgt dan via de e-mail bericht wanneer het nieuwe pasje wordt opgestuurd per post. De kosten hiervoor zijn € 5,00 per pasje.

Hoe moet ik een wijziging doorgeven?
Wijziging van adres, telefoonnummer of mailadres kunnen leden zelf wijzigen op de website bij de knop Inloggen. Wijziging van IBAN-nummer wordt door gegeven door te mailen naar: ledenadministratie@zwembadgeulle.nl

Veiligheid en toezicht hoe is dat geregeld?
Er is altijd een gecertificeerde toezichthouder aanwezig die beschikt over een EHBO-diploma en een diploma reddend zwemmen en iemand die aan de entree zit. Als er geen bemensing is door de leden voor de entreedienst, dan gaat het zwembad niet open. Wij kunnen de veiligheid dan niet waarborgen. Bij drukte zijn er twee toezichthouders aanwezig. Er dienen vanuit veiligheidsredenen, minimaal 3 bezoekers aanwezig te zijn, voordat gezwommen mag worden in het diepe bad, dit in geval met calamiteiten (iemand die onwel wordt in het diepe bad). Ouders en verzorgers zijn zelf verantwoordelijk om toezicht te houden op hun kinderen in het ondiepe bad.