Hoe word ik lid?

De tijdelijke ledenstop is opgeheven. Iedereen kan dus weer lid worden. Ga naar de pagina Inschrijven om je aan te melden als lid van Zwembad Geulle. Al aangemeld via mail? Dan word je automatisch lid gemaakt.

Wat kost een lidmaatschap?

Vanaf zwemseizoen kun je voor € 40,- per persoon een jaar lang lid worden van Zwembad Geulle. Kinderen tot en met 3 jaar hebben gratis toegang. Voor kinderen vanaf 4 jaar betaal je ook € 40,- per seizoen.

Hoe kom ik aan een ledenpasje?

Als je je hebt ingeschreven via onze website, sturen we je lidmaatschapspasje met alle info over het reilen en zeilen op het zwembad met de post op.

Er staat geen foto op het pasje, hoe verloopt de controle?

Leden moeten via de website een recente foto uploaden via het portal van onze website. Aan de entree wordt het pasjes gescand en dan is de foto zichtbaar.

Hoe zeg ik op?

Leden kunnen ieder jaar opzeggen voor 1 december en dan geldt dit voor het volgende seizoen. Mail naar: ledenadministratie@zwembadgeulle.nl

Eindigt mijn abonnement ieder jaar automatisch?

Nee, je lidmaatschap loopt door tot dat je zelf opzegt.

Hoe moet ik betalen?

De betaling verloopt via een automatische incasso.

Waarom hebben leden een lidmaatschapsverplichting?

Alle leden zijn lid van een vereniging en ze zijn op die manier voor een deel eigenaar van het zwembad. De vereniging krijgt geen steun van de gemeente, niet in natura en niet financieel en daarom moeten de leden zelf alle werkzaamheden uitvoeren die nodig zijn voor het beheren van het zwembad.

Wat houdt de lidmaatschapsverplichting precies in?

Per gezin moet 1 persoon 1 x 3 uurtjes een taak volbrengen. Er kan gekozen worden voor de ledenpassen te controleren aan de entree, of in het voorjaar of najaar klussen tijdens de klusdagen. Meer dagen mee werken mag natuurlijk altijd!

Moeten kinderen die alleen lid zijn ook voldoen aan de lidmaatschapsverplichting?

Ja. Kinderen mogen vanaf 13 jaar zelfstandig lid zijn en moeten dan ook voldoen aan de lidmaatschapsverplichting. De ouders kunnen er voor kiezen om dit op zich te nemen i.p.v hun kind(eren).

Hoe moet ik mezelf inplannen?

Op onze website log je in met je lidnummer en geboorte datum bij de knop Inloggen.

Wat moet ik doen als ik verhinderd ben?

Dit telefonisch melden bij de badmeester en dit mailen naar: ledenadministratie@zwembadgeulle.nl

Je moet je weer opnieuw inplannen.

Wat moet ik doen als het slecht weer is?

In principe moet je altijd naar het zwembad komen. Bij twijfel bel je het zwembad. Als het antwoordapparaat aan staat, is het zwembad gesloten. Je hoeft je dan niet alsnog in te plannen voor een ander dagdeel, dit mag overigens wel.

Wat te doen als ik niet aan mijn lidmaatschapsverplichting kan of wil voldoen?

Leden kunnen hun lidmaatschapsverplichting afkopen voor € 33 per jaar per gezin via het het portal van onze website. Je betaalt er via iDeal.

Mag iedereen binnen komen?

Nee, wij zijn een vereniging en alleen leden met een pasje hebben toegang.

Mogen leden een introducé meenemen?

Ja, leden van zwembad Geulle kunnen online via het portal van onze website een dagkaartje voor introducés kopen. De kaarten kosten € 7,50 per introducé, ook betaal je per transactie € 0,50.

Hoe lang zijn de dagkaarten die via de website gekocht zijn geldig?

Ze zijn éénmalig te gebruiken en ze zijn geldig totdat ze gescand zijn aan de entree.

Zijn huisdieren toegelaten?

Nee, huisdieren zijn in ons zwembad niet welkom.

Wat moet ik doen als ik mijn pasje kwijt ben?

Mail dit naar: ledenadministratie@zwembadgeulle.nl Je krijgt dan via de e-mail bericht wanneer het nieuwe pasje wordt opgestuurd per post. De kosten hiervoor zijn € 5 per pasje.

Hoe moet ik een wijziging doorgeven?

Wijziging van adres, telefoonnummer of mailadres kunnen leden zelf wijzigen op de website bij de knop Inloggen. Wijziging van IBAN-nummer wordt door gegeven door te mailen naar: ledenadministratie@zwembadgeulle.nl